poniedziałek, 22 czerwca 2015

1223/ Lato budzi skowronki...

Lato budzi skowronki podkradające czereśnie, trzmiele buszujące w kwiatach, lipę obsypało zmysłowo pachnącym kwieciem, kasztany zawiązują owoce i leszczyna się poci...
Nie ma wątpliwości, że lato zachwyca nas swoimi cudownościami. wprawdzie najkrótsza noc jest już za nami, niemniej jednak lato dopiero się zaczęło i wita nas słońcem w kapeluszu ;) wszystkim, którzy tu zaglądają życzę wspaniałych chwil wynikających z dobrodziejstwa letniej pory. urlopowiczom wspaniałego wypoczynku, a uczącym się regeneracji sił... Na dobry dzień posyłam Wam kwiaty z Bydgoskiej Wyspy Młyńskiej, wprawdzie wirtualnie, ale wszystkie są dla Was :)))



















I odrobina baniek mydlanych, które wczoraj opanowały Starówkę





I bajecznie pachnąca lipa przed Domem Polskim..
...ach; zanurzyć się w jej zapachu i przenieść się w świat marzeń <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...