piątek, 26 czerwca 2015

1229/ Zdobyczne i kwiaty...

Z dzisiejszego wyskoku do śródmieścia i odwiedzinach w szrocie przywiozłam sobie album na zdjęcia o bardzo ciekawej fakturze okładki, parę ramek i obraz Jerozolimy w ramce o wymiarach 12cm x 50cm. A wszystko to za.... dyszkę :p Chwalę się też kwiatami koronkowymi z wykorzystaniem kryształków szrotowych ;)











  





Trwają też przygotowania do kolejnych mini książeczek :)
Ktoś pytał, czy będe w nich coś notować... 
Oczywiście, o ile nie wydam ich dalej, złote myśli i przemyślenia.
Inny zapyta: jak pisać na tak małych karteczkach?... :)
Pokuszę się na pisaninę maczkiem przez lupę do haftu :p :))) 
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...