wtorek, 26 kwietnia 2016

1468/ Wiosenne cukierasy w Lemoncraft...

...a ponieważ nigdy nie mam dość papierków Ani, to z przyjemnością zamieszczam banerek z zaproszeniem na candy. Być może i mnie uda się zdobyć u Ani te cudeńka :))) Tak więc zapraszam chętnych do Lemoncraft po wiosenne cukierasy  A jakie? Sami zajrzyjcie do sklepiku "Lemoncraft"
-wystarczy kliknąć w poniższy banerek, a mnie życzcie powodzenia, bowiem uwielbiam wszystkie papierki Ani :)))


https://lemoncraft.pl/shop/pl/265-kolekcja-everyday-spring


Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...