poniedziałek, 25 kwietnia 2016

1467/ Bezkwiatowa...

Zostałam zaproszona do podjęcia wyzwania ogłoszonego w "snipart" już jakiś czas temu, ale zastanawiałam się nad swoim udziałem w zabawie. Banerek też wisi u mnie na blogu od samego początku, jak i kartka zrobiona niemal natychmiast po ogłoszeniu zabawy. Dzisiaj może jest ten dobry czas, by pokazać ją światu ;) Skoro też lubię tworzyć według mapek, to niech w"nagrodę" poleci na to wyzwanie. ;) Oto owa, bezkwiatowa, według zapodanej mapki ;) 








Banerek prowadzący do wyzwania, 
gdyby ktoś miał jeszcze ochotę dołączyć do zabawy ;)

http://snipart-pracownia.blogspot.com/2016/04/wyzwanie-14.html
  
Wasza Jadwiga
Ps. prawdę mówiąc, nigdy jeszcze nie udało mi się zapamiętać, 
kiedy są losowania prac i tez nigdy nie sprawdziłam ich wyników.
Pewnie i tym razem tak będzie :p 
No cóż, moja strata, ważna jednak w tym wszystkim jest zabawa :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...