poniedziałek, 25 kwietnia 2016

1466/ Kryminalni...

Tytuł posta wręcz intrygujący i tajemniczy nieco, co niektórym z Was się wyda; bo o co tu chodzi? :p 
A to prosta sprawa; chodzi o kolejny etap zabawy, sprowokowanej przez Lidzię z Misiowego Zakątka", w tworzeniu zakładek książkowych. I tak powstała kryminalna z nutką... no właśnie, kto zgadnie?... Bazą stała się okładka z kryminału wyczajonego w punkcie skupu makulatury, jak widać ze zdjęć ślady jej używalności, do której dodałam elementy zdobnicze, by nie było, że poszłam na skróty ;)








http://misiowyzakatek.blogspot.com/2016/03/wymianka-zakadkowa-czesc-iii.html

Do mnie przyszła zakładka od Eluni z; "Rękodzieło Eluni"




Jak nic... gadżety Sherlock'a Holmes'a :)))
 Dziękuję Elu za wspaniałą zakładkę
A na koniec parę zdjęć z dzisiejszego podglądania pogody przed 6 rano,
gdy na termometrze było nieco tylko ponad 1 st. 














Natomiast w ciągu dnia dwukrotnie sypnęło gęstym śniegiem, a brak aparatu przy sobie, "zemścił" się, bo nie mogłam porobić zdjęć; filmik nawet byłby lepszy, wyraźniej przedstawiałby sypiący śnieg.
Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...