piątek, 12 sierpnia 2016

1561/ Sierpniowe Bożonarodzeniowe z humorem...

Na sierpień Inka zapodała karteczkę świąteczną z humorem ;)
trudno sobie wyobrazić jajcarską kartkę na Wigilię;
co innego na Wielkanoc :)))
Ale na Wigilię kurczaki w gwiazdorkowych czapeczkach?...
No cóż, można i tak ;)
Tymczasem pozostałam przy innych grafikach, uważam, równie zabawnych.
Grafiki uzyskałam z karnetów świątecznych; dostałam je od Izy <3
i tak zrobiłam nawet dwie kartki na sierpniowe wytyczne Inki ;)
  Pierwsza na zielonym tle; grafika na tiulu brokatowym,
choineczki ze sklejki oklejone świecącym materiałem...


I druga karteczka;
gwiazdki podwójne, pod grafiką brokatowy tiul... ;)

Mam nadzieję, że karteczki są dość humorystyczne i Inka je zaakceptuje :p
I obowiązkowo uroczy, czekoladowo- śmietankowy reniferek z wisienką na... nosku ;)))
 
http://swietanaokraglo.blogspot.com/2016/08/kartka-z-humorem-czyli-swieta-na-wesoo.html

Wasza Jadwiga 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...