poniedziałek, 29 sierpnia 2016

1577/ Ramka na roczek Oleńki...

Kolejna praca do galerii zdjęciowej...
Rameczka  ze zdjęciami z roczku Wnuczki- Oleńki.
Dziś Wnusia ma skończone 4 latka i za kilka dni wybiera się do szkoły :)
Póki co, robię ramki ze zdjęciami najważniejszych dni życia Wnuków i Bliskich :)
Potem, gdy ukończę ten etap zdjęciowy, przejdę do tworzenia ramek z mniejszą częstotliwością,
bowiem w końcu zabraknie mi ścian na ich eksponowanie i pomysłów na ozdabianie ;)
Będę tworzyła 2-3 ramki w miesiącu... 
  

  W tę sukieneczkę ubrana jest dziś lalka, Stefania mojej córki, ale jest u mnie ;)

Sukieneczka ma 4 warstwy i pięknie się układa. 
Lala ma też buciki, a jakże... i bieliznę, ale tej już nie będę pokazywać ;)


Jak już wspominałam, na ścianie znalazło się 15 prac ze zdjęciami.
Pokażę je przy okazji następnego mojego "wejścia" ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...