czwartek, 1 września 2016

1581/ Wrześniowa Bożonarodzeniowa...

Mamy już wrzesień, dziewiąty miesiąc roku,
a więc i kolejne wytyczne u Ulki, na karteczkę Bożonarodzeniową 2016
Jakby nie było, wakacje szybko minęły, toteż i ostatnie miesiące szybko miną;
nawet się nie obejrzymy, a będziemy zasiadać do Stołu Wigilijnego.
Zanim jednak nakryjemy stół białym obrusem,
zanim podzielimy się Opłatkiem, będziemy składać sobie życzenia.
Wielu przy Wigilijnym Stole, dużo przez pocztę,
wysyłając sobie życzenia na świątecznych kartkach.
Moje kolejne zawierają wymagane przez Ulkę śnieżynki ;)
Kartka jest mocno warstwowany, czym nadrabia minimalizm ;)


Oprócz większych kryształków, na śnieżynki i choinkę naklejałam tipsy do paznokci.
Namęczyłam się z tym mikroskopijnym, niemal, elementem, ale warto było;
na zdjęciach tego nie widać, ale w realu pięknie się mienią ;) 



http://kulskowo.blogspot.com/2016/09/358-kartki-bn-2016-wrzesien-wytyczne.html
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...