środa, 31 sierpnia 2016

1580/ Z zakończenia przedszkola...

Pytano mnie, jak łączę elementy ze sobą w warstwy.
Przy okazji prezentacji kolejnej ramki, pokazuję kolejność czynności.
Na dzisiejszej pracy, zdjęcia Wnuczki kończącej przedszkole :)
Mam cały pakiecik zdjęć upamiętniających ten ważny dla Oleńki dzień,
ale dwa wystarczą do galerii, reszta ląduje w albumie (też takie małe).

I pozostałe zdjęcia z sesji zakończeniowej


A teraz po kolei;
przycinam kartonik 14 x 16 cm, by wystawał po bokach spod bazy
(taka moja fanaberia czy widzimisię :p)
baza ma 15 x 15 cm i jest naklejana na trzech paskach z lekkiego kartonika
(może być falisty z recyklingu- nawet zalecam bo lekki)

teraz naklejam elementy też na lekkich tekturkach,
na koniec podklejam trzema kawałkami taśmy dystansowej
-wystarczą takie małe kawałki, bo praca jest lekka 
i jak jej sami nie odkleimy od ściany, to nie spadnie pod własnym ciężarem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...