sobota, 8 października 2016

1594/ Potrzeba wsparcia...

Są w naszym życiu sprawy ważniejsze od pieniędzy...
Są w naszym życiu sprawy ważniejsze od sławy...
Są w naszym życiu ludzie, których obecność je ubogaca...
Są w naszym życiu ludzie, bez których byłoby ono płytkie...

W odezwie na smutną wiadomość od Agnieszki, utworzyłam tego posta.
 Potrzebne jest bowiem wsparcie dla naszej blogowej koleżanki i przyjaciółki;
Nie będę powielać wiadomości, 
więcej znajdziecie u Agnieszki z "dobranocnych tworów"

Kochani, i ja was proszę o wsparcie dla Danusi;
a po adresik do Niej zgłaszajcie się do Agnieszki na:
dobranocnetwory@gmail.com

Ja, nie mogąc przejść obojętnie na taką wieść, też się dołączyłam,
życząc Danusi szybkiego powrotu do zdrowia, 
takim oto wirtualnym bukietem, który niegdyś wyhaftowałam.


A praca już w poniedziałek moja praca poleci do Krosna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...