piątek, 21 października 2016

1608/ Chwalę się :D

tworzy nie tylko kartki, przepiśniki, czy organizery;
pięknie też haftuje,
a także żyje w przyjaźni z szydełkiem.
którą przeznaczyła jako podarunek dla jednej z nas ;)
 http://kulskowo.blogspot.co.uk/2016/10/383-cos-dla-was.html
 Oczywiście, oczarowana, głównie kolorystyką, 
wyraziłam w komentarzu chęć jej przygarnięcia.
i co?
Tym szczęśliwym posiadaczem owej chusty zostałam ja :D
Ulce natomiast z tego miejsca życzę moc serdeczności,
spełniania się marzeń,
 uśmiechu otoczenia na co dzień,
realizacji planów i zamierzeń,
a nade wszystko zdrowia dla Niej i Jej bliskich...
 Ulka, dziękuję za tak cudowny podarek; cieszę się ogromnie z wygranej :D 
Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...