czwartek, 20 października 2016

1607/ Ściegiem koptyjskim...

Ongiś poczyniłam dwa notesy ściegiem koptyjskim.
Notesy z resztek papierów; 
szarego...
 I drugi, taki bardziej szkolny notesik w linie...
Notesiki "uszyte" jakiś czas temu, ale poszły w zapomnienie w ferworze podróży.
Dziś, szukając pewnych zdjęć w czeluściach dysku, natrafiłam na te zdjęcia notesów.
 Przywołując pamięcią czas, kiedy je szyłam okazuje się,
że w 2013 roku, tuż po zakupie papierków
też przebywając dłuższy czas, tu, w Grantham.
Owego roku została też stworzona "Kołysanka dla Oleńki",
 w ramach nagrody dla zwycięzcy konkursu organizowanego na fanpage'u Tata Śpiewa.
-tym zwycięzcą byłam ja :)))
Dziś FB przywołał owe wspomnienia na tablicy ;)
sł. Łukasz Tartas

muz. Tadeusz Korthals

Wasza Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...