niedziela, 6 grudnia 2020

2448/ Kartka schodkowa...

 Kartkę wykonałam na Livie z Mariuszem Gierszewskim ze Scrap Boys'ów. A właściwie wykonałam tylko bazę, bowiem nie miałam już kolekcji papierów, na których mieliśmy pracować i zamiennie wzięłam inne: Flowers Story. Jednak po wycięciu elementów, zorientowałam się, że nie są one dwustronne, jak już w tych nowszych kolekcjach. Postanowiłam je podkleić jednym z papierów pochodzących z owej kolekcji, ale to już zajęło mi więcej czasu, a i ponowne ich wycinanie nie należały do łatwych. Ale w końcu udało się. 😍 Teraz tak sobie myślę, że chyba jeszcze nigdy nie stworzyłam schodkowej kartki, toteż tym bardziej jestem zadowolona z końcowego efektu. Kartka dla wyjątkowej osoby, na zbliżające się Jej Święto 💝














Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...