poniedziałek, 7 grudnia 2020

2449/ Potrzebna pomoc...

 Jest potrzebna pomoc pogożelcom, którą organizują Scrap Boys'i io której można dowiedzieć się więcej na Ich fanpegu: Ja przyłączam się do akcji wystawiając kilka swoich prac... 2 albumy i niekończącą się kartkę, 10 kartek w kwadracie na różne okazje i 5 DL'ek również na różne okazje...



















 Potrzebna jest szybka pomoc, także rzeczowa, bowiem idzie na zimę, a wśród pogożelców jest ciężarna kobieta... Więcej wiadomości pod linkiem zamieszczonym u góry. Z góry dziękuję w imieniu Mariusza i Mateusza  

Link do papierów Scrap Boys  

Link do kontaktu w sprawie zakupu papierów do Scrap Boys- contact

Link do zrzutki: Pomoc pogożelcom

Zeszłego tygodnia natomiast przekazałam 15 prac na pomoc dla małego Leosia walczącego z SMA

Nadal też trwa zbiórka na walczącą z SMA Celinkę Andrzejewską (banerek na pasku bocznym)

 
















 Jadwiga

2 komentarze:

  1. Masz wielkie serce, skarbie - wielkie jak Twój talent.
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana. Staram się, bowiem wiem ile każdy najmniejszy gest znaczy wobec nieszczęścia <3 przytulam do serca <3

      Usuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...