sobota, 21 maja 2022

2762/ Z jednego arkusza...

 Kartka/ nie- kartka; a folder raczej, o którym pisałam w jednym z poprzednich postów, stał się inspiracją do poczynienia albumu. Albumu innego niż zazwyczaj tworzę; album- folder właśnie. Posiada cztery takie karty- foldery z mnóstwem kieszonek i zakamarków i może pomieścić sporo zdjęć. Każdy folder jest osobno, a okładka stała się organizerem na owe. Na bazę albumu wybrałam subtelną kolekcję Sincerity od Lemoncraft, ale najlepiej pokażą to zdjęcia i filmik...














Jadwiga

3 komentarze:

  1. Album wspaniały! Bardzo mi się podoba taka forma - pomysłowa i oryginalna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, tylko Ty tak potrafisz...
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór.

    Rękodzieło pierwsza klasa według mnie. Kolory i szczegóły najbardziej chyba do mnie przemawiają.

    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3119/ Muzeum Uchodźstwa...

  Jest taki budyneczek wciśnięty w zakątek Bydgoszczy, stojący z dala od ruchliwej ulicy, ale cieszący się zainteresowaniem turystów i miesz...