czwartek, 3 listopada 2016

1620/ Alicja z Krainy Czarów...

Dziś, o 10.21 (jacy dokładni :p)
przyszła na świat moja Wnusia
cesarzowa Alicja ;) <3
4220 kg słodkości,
55 cm szczęścia
i niewątpliwie będzie tą moją Alicją z Krainy Czarów <3
Niestety, jak pisałam w poprzednim poście,
nie mam Dla Nich karteczki :p
Prośba do Was;
kto byłby chętny wykonać cosik
i wysłać od razu na adres Synowej i Syna (stary mój adres)
to bardzo będę wdzięczna.
Chętnych wykonać coś dla Alicji proszę o e-maila na:
jadwigakluczynska@o2.pl
 Pierwsze puszczone do babci oczko <3 :)

Kochana Alicjo:
Z okazji Twego przyjścia na świat,
życzę Tobie wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze;
 abyś każdą wylaną łezkę, odpłaciła rodzicom tysiącem uśmiechów,
aby Twój każdy nadchodzący dzień był uroczysty i beztroski...
Synowej i Synowi, zaś, życzę wielu radości, cierpliwości i mnóstwa uśmiechów...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...