czwartek, 15 sierpnia 2019

2156/ Grudniowy...

Jakiś czas temu, pewnie w pierwszej połowie zeszłego roku, stałam się posiadaczką świątecznych papierów 15x15cm zakupionych w przecenie w Empiku. Podobały mi się, ale wena na nie nigdy nie przyszła, póki nie wpadł mi w oczy kursik Celmy na mini album świąteczny. z którego ochoczo skorzystałam, "pozbywając" się tym samym jednej kolekcji papierków. Natomiast zamiast tych wszystkich stempli, napisów i gadżetów, których zczęśliwą posiadaczką jest Celma, wykorzystuję to, co mam; bo jak się nie ma, co się lubi, to się lubi, co się ma. I tak powstał wielce podobny album, ale taki bardzo mój...





























I filmik


Jadwiga

5 komentarzy:

  1. Jak zawsze super Ci Jadziu wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny! I bardziej mi się podoba niż Celmy. Bo ja jestem Twoją wielką fanką, Jadziulku.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały Jadziu jest! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Cudowne chwile spędzone na oglądaniu filmiku. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3160/ Old Marina w mini albumie...

  Jaszcze przed wakacjami Scrap Boysi zrobili mi niespodziankę sześciu kolekcji papierów w tym właśnie najnowszą Old Marinę , z której dop...