poniedziałek, 19 sierpnia 2019

2160/ Babskie spotkanie...

Pt: "Sierpniowe grilowanie".
I rzeczywiście, grill też był i to bardzo smaczny.
Było też okazjonalne, przepyszne ciacho "twórczości" Violetty Ewy
A spotkanie jak dla mnie wyjątkowo twórcze; 
sporo nastemplowałam, mieć co wycinać przez niemal pół niedzieli 😋
ale też chwyciłam za kredki; chyba się zaprzyjaźnię z nimi...
Oto pokaźny zapas elementów m.in. do mini albumów 😊














Każda z nas coś tworzyła;
-odlewy Beaty... 😮


-moje stemplowanie i kolorowanie... 😉


Marzena poleciała bardziej twórczo- embosing + malowanie;
fantastyczny efekt 😮 


Jadwiga

4 komentarze:

  1. Same zdolne kobiety pełne pasji. Spotkanie musiało być udane. Życzę jeszcze wielu takich, cuda wytworzyłyście. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super są takie spotkania. Jadziulku, dobrze, że zaprzyjaźniłaś się z kredkami, bo te pokolorowane roślinki wyglądają przepięknie.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne spotkanie, te kwiatuszki cudowne! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydasi nigdy dość! a kwiatki embossing+mlowanie - cudeńko!!!

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3160/ Old Marina w mini albumie...

  Jaszcze przed wakacjami Scrap Boysi zrobili mi niespodziankę sześciu kolekcji papierów w tym właśnie najnowszą Old Marinę , z której dop...