sobota, 7 września 2019

2176/ Z Jackiem Wójcickim na balkonie...

...a właściwie ja pod balkonem, bowiem jestem tu jako widz 😄
W Bydgoszczy od lat odbywają się koncerty na balkonie Święcickiego, znanych i lubianych, którzy umilają swym głosem szaro- rzeczywistość nie tylko Bydgoszczan, ale i przejezdnych. Jakoś do tej pory nie zatrzymałam się na żadnym z nich, jednak do Jacka Wójcickiego czuję sentyment, zatem wybrałam się specjalnie na Jego koncert. Towarzyszyła Mu Renata Zarębska, która umilała swym głosem wieczór. Sceną dla artystów jest balkon jednej z najpiękniejszych kamienic Bydgoszczy  Adres? Plac Wolności 1. Już od samego rana w Wyborczej fotorelacja; dlaczego wspominam? Załapałam się bowiem na kilku zdjęciach... 😍















Jadwiga

5 komentarzy:

  1. Jadziu- bardzo lubię Wójcickiego :-D Super przeżycie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarbie, troszkę zazdroszczę tego koncertu i zaraz będę szukać Cię na zdjęciach.
    Buziaki<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są takie koncerty... Wójcickiego znam, raz nawet w mojej okolicy przez przypadek spotkałem go razem ze Zbyszkiem Wodeckim - chwila rozmowy w otoczeniu wiejskich stawów i autografy, to chwile, które zostaną ze mną na zawsze... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, to są chwile, które zostają z Nami na zawsze. Ale autografów to Tobie zazdroszczę ;) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękna inicjatywa i założę się, że niezapomniane przeżycia. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3159/ Balkonowy news...

W tym roku mało czasu poświęciłam swojemu ogrodowi balkonowemu z powodów zdrowotnych. Teraz, gdy już nie planuję żadnych szpitalnych, tudzie...