poniedziałek, 11 listopada 2019

2233/ Zapomniana...

Stworzona na "cito" jakiś czas temu, której na szybko robiłam zdjęcia, by o nich zapomnieć. Kartka na trzydzieste ósma urodziny mężczyzny, który uwielbia kwiaty i kolor czerwony, zatem zamówieniu stało się zadość. Zamawiająca była zachwycona i zapewnia, że Mąż również, czemu dał upust przed gośćmi, chwaląc się nią każdemu wchodzącemu do domu. Zatem i ja jestem zadowolona 😀😊
A oto "sprawca" zadowolenia trzech zainteresowanych osób 😇😊


















Jadwiga

5 komentarzy:

  1. Wow! Piękna! Jak ja bym chciała tak potrafić ;), ale niestety ani talentu ani cierpliwości w tym kierunku nie mam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki faktycznie bardzo piękna, mnie tez sie bardzo podoba a mężczyzna nie jestem 😋

    OdpowiedzUsuń
  3. O, pamiętam ją z naszej rozmowy na skypie. Śliczna jest.
    Cmok, cmok<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...