wtorek, 19 listopada 2019

2241/ Wieczorową porą...

Piątkowy wieczór spędziłam w Filharmonii.
 Niezwykły, niecodzienny koncert zespołu proMODERN,
który w niezwykły sposób interpretuje muzykę współczesnych...
Nie mogłam sobie odmówić kilku zdjęć w drodze do Filharmonii,,
tym bardziej, że to już pora wieczorna, a zdjęć z tego czasu u mnie jak na lekarstwo.
Zatem zapraszam na wspólny, wieczorny spacer...
Zdjęcia robione komórką i wszystkie wyszły jak trzeba :/ 
Tu Teatr Polski..








Łuczniczka w Parku Kochanowskiego





Karol Kurpiński w blasku...













Przyjrzałam się kiedyś tym dłoniom, a był to miniony październik,
 zrobiłam też zdjęcie od drugiej strony i...
 ...dłonie zastąpiły skrzydła.
Ciekawa interpretacja pomnika- rzeźby.




I ta ukrywająca się w zaroślach dama bez głowy i rąk;
głowę pewnie dla muzyki straciła, ale ręce?...



Jadwiga

2 komentarze:

  1. Podoba mi się ten pomnik z dłońmi.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczorne zdjęcia mają wiele uroku, skarbie.
    Tulaski<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...