wtorek, 11 lutego 2020

2296/ Dream Garden...

"Dream Garden" to kolekcja papierów od ScrapBoys, która posłużyła jako baza do wykonania albumu. To kolekcja 15 x 15 cm. zatem i album o tych wymiarach. Jednak na ten typ albumów które tworzę, jeden bloczek to za mało- zawsze mi braknie na dodatkowe karty wsuwane w kieszonki i na tagi. póki co, dodatkowe karty wykonałam z papieru bazowego, a paseczki, powstałe ze zwężania papierów wykorzystam do ozdobienia ich podobnie jak ostatnią kartę... W albumie wykorzystałam koronki, czego nie robiłam do tej pory w takiej mierze. Okładka ozdobiona Shaker' boxem o którym pisałam/ chwaliłam się nieco wcześniej TU i TU























I zapraszam do obejrzenia filmiku


Jadwiga

6 komentarzy:

  1. Piękne papierki i koronki -Zachwycający album Jadziu !!!
    Uwielbiam takie klimaty.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejciu, Jadziu, jaki śliczny romantyczny album :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały album! Strona tytułowa wyszła genialnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, cudowny album, a koronki bardzo do niego pasują i dodają uroku.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album Jadziu, a tytuł bloga, który widzę, jest przecudny, tak mi się podoba! Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważnie oglądam każde zdjęcie i podziwiam cudowny album. Filmik to poezja, cudownie gdy można prześledzić kolejna każdą stronę albumu.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3162/ Łęgnowo Wieś z Weckwerthem #1...

  Ostatnia już wycieczka w ramach Turystyki bez filtrów z Panem Piotrem. Tym razem zaproszono nas na poznawanie Łęgnowa Wsi. Tak, Łęgnowo W...