czwartek, 3 grudnia 2020

2446/ Kalendarz Adwentowy...

 Dalsze "perypetie" tworzenia kalendarza. Dużo czasu zajęło mi układanie mini/boksów tak, by wyglądało na to, że były rozrzucone. W końcu wyszło- i tak zrobiłam zdjęcie, by potem podglądać, jak je przykleić, bowiem w głowie tkwił też pomysł ozdobienia drugiej strony kalendarza. Powiem tak- dawno mi nie sprawiło aż takiej frajdy tworzenie nietypowej pracy. 






No i tu ta "właściwa" strona kalendarza. Będzie jednak odwrotnie, niż tradycja nakazuje; zamiast opróżniać, będę codziennie wypełniać sentencjami, urywkami z Pisma, własnymi krótkimi przemyśleniami, czy zasłyszanymi zdaniami i pojedynczymi słowami. Bo Adwent to... SŁOWO...

Boksy mają wielkość (o ile można je wielkością nazwać)... Zatem ich małość to 1,5x1,5x2,5 - 1,5x2,2x3,0 - 1,5x3,0x3,0 i 1,5x4,5x3,0...




Zapraszam do obejrzenia pracy na filmiku...

 Jadwiga

6 komentarzy:

  1. Efekt przeszedł wszelkie oczekiwania. Jadziulku, to wspaniały pomysł, by codziennie wypełniać kalendarz SŁOWEM.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne Jadziu. Podaję przykład na słowo: " nie odkładaj niczego"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dziękuję za słowo- niewątpliwie dzisiaj umieszczę w boksie pod nr. 7, bowiem dzisiaj otworzyłam skrzynkę z pocztą. A widzisz, ja pocztę odkładam- odczytuję wiadomości 2-3x w tygodniu ;) Serdeczności posyłam <3

      Usuń
  3. Bardzo oryginalny pomysł na kalendarz adwentowy. Brawo Jadziu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudny:) Fantastycznie wygląda i ile pracy z nim miałaś:)

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...