wtorek, 1 czerwca 2021

2550/ Dzień Dziecka...

 ...no i cieszę się jak dziecko 😇 A z czego? są dwa powody; pierwszy to podarunek od Dawida z ImaginArtis Kalendarz, którym Dawid zrobił mi niesamowitą niespodziankę. Wprawdzie lekko się przygadałam na Livie z pokazu przesyłki od Stamperii (w 8:16), ale nie spodziewałam się, że Dawid przyjmie to do serca 💖 i spełni moją prośbę/ przygaduchy. Jakież było moje zdziwienie, gdy po wizycie kuriera otworzyłam kopertę 😍 a w niej...














 

No i kolejna radość z ogłoszenia wyników wyborów do Design Team w Scrap Boys 💝 

Jestem podekscytowana. A tak w ogóle: niech mnie ktoś uszczypnie 😁


Jadwiga

2 komentarze:

  1. Jadziulku, co do wyboru do DT, to nie miałam najmniejszych wątpliwości, że się w nim znajdziesz. A kalendarz z Alicją po prostu rewelacyjny, teraz będę miała wielką motywację, żeby zrobić dla Ciebie wiadomy album, mimo onieśmielenia papierami Stamperii.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu Droga, wstrzymaj się jeszcze ciut; nacieszę się kalendarzem i dołączy do kolekcji. Będziesz miała grafiki do wyboru <3 Tymczasem rozejrzę się jeszcze za jakimiś gadżetami w temacie. Buziaki <3

      Usuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...