poniedziałek, 31 maja 2021

2549/ Box Alicji...

 Odwiedziła mnie Wnusia Alicja; zresztą często mnie odwiedza. A jak już jesteśmy razem, a zauważy jakąś moją pracę, która Jej się podoba, to prosi o podobną. A pięknie prosi 💖😊 I tak wpadł Jej w oko poprzedni mój box z rowerkiem, na którego widok zaszkliły się Jej oczka. Zatem pozwoliłam wybrać papiery i dodatki i zabrałyśmy się do tworzenia. Papiery to deski z kolekcji Dom Róż, rowerek- sklejka, zakupiony gdzieś w sklepie typu: wszystko za 2 złote, kwiatki wybrała sama i drewniany plasterek, na którym postawiłyśmy rowerek. I jak to moja Alicja, nie chciała żadnych ozdób na wieczku boxa... 

 







Jadwiga

5 komentarzy:

  1. Nie dziwię się, że dla Ali się spodobał box. Super ten rower.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała praca. Ile Alusia ma lat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu Droga, to najmłodsza z wnucząt- ma 4,5 roku ;) <3

      Usuń
  3. Jadziulku, piękne połączenie talentu babci i wnusi.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...