środa, 7 lipca 2021

2576/ W porannym słońcu...

Forget  Me Not- "Nie zapomnij mnie" i arkusze z grafikami i elementami do samodzielnego wycinania   Vintage Time 019 i 020   z lutowego tajemniczego pudełka od Lemoncraft  bazą do stworzenia kartki. I bynajmniej nie w porannym słońcu 🌞 tworzona, jak sugeruje tytuł posta. Natomiast zdjęcia 📷 robione w porannym słońcu, które rozjaśnia pracownię od bladego świtu 😎 i jest tu na prawdę pięknie. Niestety, czasami jednak, gdy jest nieco wyżej, przeszkadza ono w nagrywaniu filmów, czy robieniu zdjęć. Dzisiejsze zdjęcia robione tuż po godzinie czwartej, gdy powietrze przepełnione zapachem porannej rosy, śpiewem ptaków szykujących się do swoich codziennych podróży, by z nastaniem wieczora wrócić tu... Serwetka Lady E Ja wiem, że mamy już lipiec, że mam już czerwcowe tajemnicze pudełko, ale trochę spowolniałam, ba, nawet więcej niż trochę, i realizuję plany i zamierzenia z Lemonkowych 🍋 kolekcji i tajemnic. A jeszcze w kolejce wygrana od Asi Szulik: Sentimental i zapewne trochę potrwa, zanim się do tej kolekcji dobiorę. 😉 Tymczasem powolutku tworzę z Lemonkowych, i nie tylko, zapasów, jednocześnie dotrzymując kroku w DT u Scrap Boys








Jadwiga

2 komentarze:

  1. Kochana, u Ciebie zawsze zobaczę coś, co mnie wprawia w zachwyt.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mnie urzekła ta karteczka -cudeńko.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...