niedziela, 22 sierpnia 2021

2603/ Lift kartki Mariusza...

 W tygodniu poprowadzony został live przez Mariusza ze Scrap Boysów, na stworzenie kartki. W live nie mogłam uczestniczyć, ale postanowiłam zliftować pracę Mariusza. oto moje wyniki z "tej potyczki"... Do jej stworzenia w ruch poszła kolekcja papierów Flower Dreams ma się rozumieć, że od Scrap Boys. I nie jest to praca w ramach DT w Scrap Boys.














A to piękna praca Mariusza... zdecydowanie subtelniejsza od mojej.
 


Jadwiga

2 komentarze:

  1. Podziwiam Twoją wersję, Jadziulku<3

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się, z wiadomych względów, jednak Twoja bardziej podoba. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...