wtorek, 5 października 2021

2629/ Okolicznościowa...

 Podobają mi się grafiki z okładkowych arkuszy Lemonkowych i nawet kilka prac powstało z ich użyciem. Jednak przy ich prezentacji nie wspominałam o tym. Ponieważ jest to kolejna z takich prac, postanowiłam wspomnieć, że okładkowe grafiki Lemonkowych papierów jak najbardziej nadają się na ich wykorzystanie do tworzenia kartek. Dzisiaj poszły w ruch dwie okładki z bloczków kreatywnych z elementami do samodzielnego wycinania: Flowers 01  Jedna jako baza, z drugiej wycięłam grafikę i na kostkach dystansowych podniosłam. Dodałam kwiaty własnego chowu, tworząc je podobne do tych z grafiki, plus elementy florystyczne i odrobina sizalu. I znowu bez chlapań i brokatu- najczęściej przypomina mi się o nich jak już wrzucam zdjęcia na blogera. 









To ów arkusz... Ktoś może pomyśli, że kupuję kilka bloczków, ale nie, mam pozwolenie od Ani z Lemoncraft, na opróżnianie pudła z ubytkowymi papierami, znajdującego się na zapleczu sklepu stacjonarnego, zatem jak bywam u Ani nurkuję w owym pudle. Mnóstwo moich prac powstało z tych ubytków.


Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...