sobota, 22 stycznia 2022

2697/ Nie tylko zdobyczne...

W tym tygodniu udało mi się upolować kolejne przydasie w tanich sklepach, a perełką wśród owych zdobyczy jest niewątpliwie kuferek z napisem w Googlowskim tłumaczeniu: Browar Paris, Herbaciernia, Czekolada, Rogaliki 😋😊💖 Kolejny też raz udało mi się upolować ćwieki



Kolejny eż raz udało mi się upolować ćwieki...

...a do tego, drobniutkie koraliki, które zapewne wylądują w shaker- boksach, drewniane cyferki i... przeurocze czapeczki. Aż mnie korci, by jeszcze tego sezonu wykonać jakieś świąteczne prace z ich udziałem...

 
Tymczasem od wczoraj biurko zalega kolekcja Scrap Boys'ów: Industrial Romance 😉 Kto zgadnie co się kroi?... Bo póki co, dziesiątki elementów samodzielnie wyciętych i wszelkakie "złomki"...
 
  
Jadwiga
 


5 komentarzy:

  1. Pewnie jakiś męski album.Fajne przydasie upolowałaś.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że mieszkasz Jadziu w dużym mieście. Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam w trakcie naszej rozmowy na Skypie:):):)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zdobycze Jadziulku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga