poniedziałek, 31 stycznia 2022

2698/ Chwalipost...

 Już parę dni temu doręczyciel zapukał do drzwi, niosąc wzruszający podarunek od Basi z Pięciu Pór Roku. Cudowny obraz malowany przez Basię zauroczył mnie swoim ciepłem, pomimo, że zimowej scenerii. Przyznam się bez bicia, że tak trochę przygadałam się Basi o niego 😉 Dlaczego? Bo właśnie owym ciepłem zwrócił na siebie moją uwagę 💖

Jednak Basia nie byłaby sobą, gdyby nie dorzuciła do przesyłki małego co nieco; z różami ze swojego ogrodu, których wyobrażalny zapach wypełnił mój art- room, ze zdjęciem Stefani Łąckiej z piękną modlitwą na odwrocie, i bombonierką Merci, z której mój M się bardziej ucieszy, bowiem mnie, niestety, nie wolno 😒 (cukierniczka osobista przepełniona 😓). Zapraszam do ciekawej lektury o Stefani


Jeszcze raz, Basiu, serdeczne 💝 dziękuję 

Jadwiga

2 komentarze:

  1. Od Anioła dla Anioła...
    Tulam<2

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Jadziu, obdarować Cię odrobiną radości to prawdziwe szczęście. Ilekroć wyklejam liczne albumy od Ciebie, zawsze o Tobie najcieplej myślę.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga