sobota, 2 lipca 2022

2789/ Mam i ja...

 W mediach społecznościowych jest sporo zdjęć z połaciami maków i lawendy. Ja nie mam pola lawendy, a na łąki makowe zbyt daleko, zatem w drodze z rehabilitacji, na samym skrzyżowaniu, bukiet pięknych maków w krwisto- czerwonych szatach, o śmiesznych, naiwnych oczkach... A żeby nie było im smutno w tak małej grupce, dorobiłam nieco z foamiranu z wykrojników Lady-E Design Forever 004









Kwiatu lawendy nie dorobiłam, ale przy tworzeniu maków rozmyślałam nad jej "produkcją", jakby tu ją ugryźć, by była do siebie podobna; i chyba stworzę ze 2-3 gałązki... Tymczasem kępki lawendy rosnącej na drodze do Biedronki 😁 okupowanej przez chmary miodozbieraczy 😍








Jadwiga

1 komentarz:

  1. Maki jak żywe Jadziu:) U nas też już lawenda kwitnie, dziś przyniosłam z ogrodu pierwszy pachnący bukiecik. Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga