czwartek, 25 sierpnia 2022

2807/ Industrial Romance w mini albumie...

 Od kilku tygodni żadnej pracy, zatem czas najwyższy, by się jakąś pochwalić. Dlaczego tak długo mnie nie było? Poczułam się po prostu zmęczona ciągłą gonitwą, by każdego dnia coś stworzyć; a i tak wszystko ląduje w szufladzie lub jest przeważnie wydawane. Pomyślałam zatem sobie, że skoro mamy piękne lato, to i ja poświęcę je dla siebie na wyjazdy i spacery. Wprawdzie tych wyjazdów mało, ale za to obeszłam niemal całe miasto na pieszo (oczywiście nie jednego dnia).  Prezentuję dziś mini album z kolekcji papierów od Scrap Boys- Industrial Romance. Album, jak zauważycie, ma zaledwie dwie rozbudowane karty. Dwie ich strony są inspirowane kartkami okolicznościowymi- takie bowiem było zamierzenie, i jedną z takich wcześniej stworzonych, wykorzystałam.  Zapraszam do oglądania.


















Jadwiga

4 komentarze:

  1. Mega klimat, wszystko zaprezentowane jest absolutnie fantastyczne!!!! Podziwiam na maksa, idealny album. Brawo na stojąco. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity! Już się stęskniłam za twoimi albumami, skarbie.
    <3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...