środa, 28 września 2022

2830/ Świąteczne skarpety...

 Wydziergałam sobie skarpety, zdobiąc je elementami świątecznymi, jako że za niedługo święta. Są prototypami z bardzo starych papierów (już nawet nie pamiętam jakiego producenta). Jest to dwustronny papier z połyskiem, które to obie wykorzystałam na swoje prace. Poinsecje, zeszłoroczna pozostałość, swoimi ręcami; jedne z papieru, drugie z grubej kalki marmurkowej. To chyba pierwsze takie zawieszki/ ozdoby w formie skarpet w mojej karierze. I nie ostatnie, bowiem najnowsze kolekcje z Lemoncraft (Memories i Cozy Christmas), dają wiele możliwości i między innymi takie właśnie. Ale o tych lemonkowych w jednym z kolejnych postów, gdyż muszę je wpierw wydziergać. Dzisiaj zostajemy przy prototypach...













Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga