czwartek, 29 września 2022

2831/ Zaległa ramka...

 Sporo mam zaległości w publikowaniu swoich prac, a jeszcze więcej w ich foceniu.... Dzisiaj zaległa ramka, która powstała w trakcie tworzenia kartek Dla Niej i dla Niego. Już wtedy ramka miała być wykorzystana do podobnej pracy dla dwojga, ale coś szło z nią nie tak i zmieniłam koncepcję, wykorzystując ramkę do pracy o zgoła innym temacie. A właściwie, wykorzystując już gotowe tło na ramce, postanowiłam dokończyć jej zdobienie tagiem stworzonym dużo wcześniej zastępując papierowego motyla ze stempla, motylem skórzanym, jednym z wielu zdobyczy na coordbudzie. A była to ongiś brosza. Pod tagiem wylądowała serwetka, też zdobycz z drugiej ręki. Jako tło posłużył mi jeden z arkuszy kolekcji papierów od Lemoncraft Ladies







 Jadwiga

3 komentarze:

  1. Kurcze, ale petarda, bardzo ciekawa praca, mega fajowa, brawooooo. :) Tu na blogach to ja nabieram sił na maksa i inspiracji jeszcze więcej. :) Wielki masz talent, miłego czwartku. :****

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna i efektowna ramka Jadziu. Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyjątkowa praca, jest w niej coś, co bardzo do mnie przemawia. I jak zawsze podziwiam, kochana, Twoją umiejętność wykorzystywania elementów z drugiej ręki.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3112/ Sarbinowskie atrakcje i zachody słońca...

  Zachody słońca nad morzem potrafię być spektakularne... Warto było czekać na ten moment...  I najciekawsza atrakcja, "kolejki" d...