środa, 22 marca 2023

2946/ Najlepsze życzenia...

 Kartka powstała z potrzeby chwili. Do jej stworzenia wykorzystałam końcówki papierów z kolekcji Old Farm od Scrap Boys i użyłam prototypów kwiatuszków bawełnianych lekko cieniowanych pastelami suchymi, a całość własnymi ręcami 😀 Inspirowałam się własną kartką stworzoną jakiś czas temu... Czy też tak macie, że przy tworzeniu inspirujecie się własnymi pracami? Ja często, ale przyznam się, że równie często nie potrafię siebie naśladować. A jak u Was z tym?... Teraz jednak zapraszam do obejrzenia sesji








Jadwiga

4 komentarze:

  1. Jadziu super kartka a kwiaty jak marzenie. Przyznaję bez bicia że jeszcze nigdy się nie inspirowałam własnymi pracami, ale uważam że to super pomysł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, to jest pierwszy z wielu, udany lift własnej pracy. Niewątpliwie najtrudniej jest liftować swoje dzieła, nawet jeśli masz i te same papiery i te same dodatki- zawsze coś nie tak wychodzi. Nie namawiam do takich poczynań.

      Usuń
  2. Bardzo udana kartka, Jadziulku. Czasem zdarza mi się luźno inspirować swoją pracą, ale rzadko.
    Tulam<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka ,aż chciałoby się ją wziąść do ręki 🙂

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3111/ Morskie opowieści...

  Morskie foto-powieści z 3-dniowego pobytu w nadmorskim Sarbinowie     Jadwiga