poniedziałek, 17 kwietnia 2023

2964/ Warsztatowy Art- Journal UHK Gallery...

 Jak nazwa wskazuje, praca stworzona z papierów UHK Gallery "Art- Journal z warsztatów zakupionych u Scrap Boys Póki co to jedyna praca z tego kitu, ponieważ "jakimś cudem" 😲 zabrakło mi papierów. Okazało się bowiem, że zamiast dwóch kompletów otrzymałam jeden 😒 Zrobiłam to, co najbardziej mnie kręciło- album w pudełku. Następny miał być box i dopiero kartki. No ale cóż, zdarza się. Teraz przyszło mi czekać na "dokładkę" papierów. Ale dość utyskiwania, przedstawiam moją pracę...
















 
 
Na koniec prezent urodzinowy, a nawet kilka, które odebrałam dopiero w minioną sobotę.



Jadwiga

3 komentarze:

  1. Podziwiam jak zawsze z całego serca ❤️
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym tak jak Ty tworzyć takie albumy masz do tego rękę i talent 😃 wszystko najlepszego z okazji urodzin które były, no cóż nie zawsze zdąży się na czas z życzeniami 💐💐❤️💐

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca. Hihi, ja też ostatnio mam pecha do przesyłek i w poniedziałek już mi nawet z tego powodu "nerw puścił".
    Też choruję na butelkę termiczną folk - napisz koniecznie jak się sprawuje :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...