niedziela, 23 kwietnia 2023

2967/ Szczęśliwe miejsce...

 Kartka wykonana przy okazji tworzenia jednej z 12 kartek na 12 miesięcy tworzonej z kolekcji Old Farm od Scrap Boys. Odłożona na bok i... zapomniana. 😐 Przyszedł jednak czas by dać jej szansę na zaistnienie 😊😉 Kartka bardzo skojarzeniowa; piękne słońce, bezchmurne niebo, śpiew ptaków, odgłosy dochodzące z wiejskiej zagrody i ona sama... Czyż nie jest to, szczególnie dla mieszczuchów (ja też nim jestem), obiekt pożądania urlopowo- wakacyjnego?... Ja z przyjemnością bym zanurkowała w takie okoliczności. A jak Wy? Lubicie wiejskie klimaty?









Jadwiga

6 komentarzy:

  1. Świetna kartka, takie klimaty zdecydowanie do mnie przemawiają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Skarbie, uwielbiam wiejskie klimaty, kojarzą mi się z beztroskim czasem wakacji u dziadków na wsi. To se ne wrati...
    Tulam<3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Kogucik wygląda oszałamiająco. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka.
    Kogut jeżdżący na ramieniu brata i dziobiący go w ucho, gęsi odprowadzające mnie ze szkoły do domu i tak przy okazji szczypiące w łydki. Masz rację Jadwigo i Małgosiu, to się nie wróci :-)
    pozdrowienia ślę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wiejskie klimaty, nawet jak czasem narzekam, że mam daleko na piechotę do sklepu :) Ale nic absolutnie nie zastąpi ogrodu, przestrzeni, zwierząt biegających wokół nóg.
    Kartka wspaniała i papiery z których ją stworzyłaś też są piękne i nietuzinkowe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3118/ Hellerówka...

  Hellerówka to nic innego jak ogrodnictwo ze stworzonymi na terenie ogrodami różnych stron świata (po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa: "...