piątek, 2 czerwca 2023

2981/ Bielawy...

 Pod koniec maja, a konkretnie 27 dnia, wzięłam udział w wycieczce po jednym z osiedli Bydgoszczy: Bielawach. Wycieczka zorganizowana w ramach fundacji Turystyka bez Filtrów. Nie będę się rozpisywać o osiedlu, bowiem lepiej i zdecydowanie ciekawiej zrobił to Pan Piotr na blogu: Turystyka bez Filtrów- Bielawy. na wczytanie się którego zapraszam ze szczególnym naciskiem, bowiem jest to bliskie sercu memu osiedle. Na tymż samym blogu zamieszczone są zdjęcia z owego spaceru, na których i mnie widać 😉 Zatem zapraszam do oglądania. Poniżej natomiast moje pstryknięcia dość nieudolne.






































 

Na zdjęciu załapała się tylko "garstka" osób biorących udział w spacerze 😉










 

Okazuje się, co miałyśmy nad głowami ustawiając się do zdjęć 😀


Jadwiga

3 komentarze:

  1. Ooo, dzięki za tą wycieczkę. Piękne widoki. Widać po zdjęciach, że akumulatory dobrze naładowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spacer z Tobą, to ogromna przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Ci tu dam "nieudolne pstryknięcia". Twoje zdjęcia są piękne.
    <3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3106/ Z marszu...

  Kolejny balon poszedł w obroty i kolejny zachwycił wszystkich obecnych i przypadkowe osoby 😍😊 Jadwiga