wtorek, 6 czerwca 2023

2983/ Miś wyraź się dziś...

 Kolejna nietypowa jak na mnie praca wykonana w ramach zajęć dla seniorów z Fundacji Nitkomaniacy.pl Tworzyłam je z wielką dziecięcą radością., by wyprawić je w daleką, jak na ich wielkość, podróż, do Warszawy bowiem i mam "potwierdzenie" że dotarły całe i "zdrowe". 💖😍 Zapraszam też chętnych do przyłączenia się do wyzwań proponowanych przez ową Fundację. Teraz trwa wyszywanie makatek.












Powiem Wam w sekrecie, że na biurku leży kolejny miś do pozszywania i wypełnienia. Nie poleciał z tamtymi, bowiem od razu w zamyśle było obdarowanie wyjątkowej osoby 💝
Jadwiga

2 komentarze:

  1. Fajnie, że propagujesz takie akcje. Są potrzebne, a prace w ich ramach powstają wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajna akcja, Jadziulku. Bardzo podobają mi się te misie:)
    Buziaczki<3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3103/ Roses...

  Po epizodzie z udarem baaaardzo wolno będą dodawane posty. Dzisiaj przychodzę z albumem zaczętym tuż po wydaniu kolekcji "Roses Dear ...