wtorek, 30 stycznia 2024

3090/ Biblioteka Narodowa...

 Ktoś mi w komentarzu napisał, że otwieram bibliotekę narodową.- tak mi się spodobała nazwa, że stąd tytuł posta: "Biblioteka Narodowa. Jednak to moja jak najbardziej prywatna biblioteka. Na spotkaniu Bydgoskich Wielbicieli Scrapbookingu tworzyliśmy małe formy. Były ATeCiaki, ale też i parę tycich książeczek, którymi postanowiłam wypełnić skrzyneczkę z przegródkami potraktowaną jako regał na książki. Uzupełniłam wolumenami tworzonymi od czasu do czasu i chowanymi w zakamarki.

 Iza dała resztki płótna introligatorskiego, bo wyrzucić żal, toteż wykorzystałam je natychmiast, tworząc okładki dla mini książeczek. Szufladkę z przegródkami dostałam swojego czasu od Ani, zatem teraz przyszła na nią kolej, by posłużyła jako regał na książki. W rzeczywistości wygląda jeszcze ciekawiej.




Moje poprzednie książeczki musiały się znaleźć w regale wraz z nowymi.


 Jadwiga

2 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga