wtorek, 6 lutego 2024

3093/ Zaległe małe formy-ATC...

 I to mocno zaległe, bowiem tworzone na styczniowym spotkaniu wielbicieli scrapbookingu. Stworzone obok mini okładek na mini książeczki do biblioteczki... Ale mi się zrymowało 😁 Otóż tymi formami są dwa ATeCiaki w formie dwustronnej ramki. A ponieważ gdzieś trzeba było wkleić informację, toteż powstały koperty do nich, z którymi miałam kłopot (8 sztuk wylądowało w koszu). Początkowo robiłam je z różnych papierów na narzędziu do robienia kopert, ale jak się okazało w trakcie tworzenia, nie "widziałam" ich i po każdym bigowaniu wychodziły pokraki, które lądowały natychmiast w koszu. "Zmęczona" takim stanem rzeczy postanowiłam złożyć owe koperty z prostokątnych pasków papierów; to i "widziałam" je i obyło się bez wyrzucania. No cóż, przecież nie muszę wszystkiego umieć.







Jadwiga

4 komentarze:

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga