poniedziałek, 5 lutego 2024

3092/ Gentelman album...

 Zainspirowana własną pracą; "Puchatym Bazylim", poczyniłam i dla siebie album z miękką okładką.. A Gentelman, bo do jego tworzenia użyłam papierów z kolekcji "Gentelman" od Lemoncraft. Jest to mini album wielkości 14x20cm, ale pomieści sporo zdjęć 9x13cm. Chciałam go nazwać Puchatym Gentelmanem, no ale... 😆 Nie mam pomysłu na ozdobienie tak miękkiej okładki, zatem pozostaje goła. Szkoda tylko, że nie pomyślałam o tym przed introligatorstwem, bo przyszyłabym kieszeń, w którą można by powkładać to i owo, a przynajmniej tagi 😐 Może kiedyś zmobilizuję się i doszyję ręcznie, choć niewątpliwie będzie trudno 😕 Tymczasem zapraszam do obejrzenia albumu.























Jadwiga

3 komentarze:

  1. Wspaniały! Piękne wykonanie. Świetnie wyszła kaskada.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Puchaty Gentelman - super! Takie albumy tylko Ty potrafisz tworzyć. A w tym Gentelmanie można się zakochać.
    Tulam<3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny i pomysłowy album. Brawo Ty!

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3113/ Willa Babci Maliny...

  Na koniec cyklu nadmorskiego co nieco zdjęć Willi Babci Maliny , w której zatrzymaliśmy się na trochę... Jadwiga