czwartek, 13 czerwca 2024

3141/ Środa w ADH- Hobby...

 A jak środa w ADH- Hobby to zajęcia dla Seniorów. Tworzyłyśmy (bo same panie) eksplodingboksy z jednego arkusza. Moje dotychczasowe boksy tworzone były na bazie brystolu i byłam nieco zaskoczona, że przecież można i bez tej bazy stworzyć boksa. I tak pod okiem Agnieszki powstawało tyle boksów, ile nas było na zajęciach. Mój prezentuje się jak poniżej.

 






A takie były początki...



Była nas spora, jak zwykle, grupa, a czas szybko mijał w niezwykle przyjaznej atmosferze, co widać na zdjęciach. 😍



 A tu mierzyłam się z długością kabla od pistoletu do kleju na gorąca, gdyż z tak krótkim, co mnie rozbawiło, spotkałam się pierwszy raz. 😀

Swój box zostawiłam u Agnieszki w ADH- Hobby 😍💝
 Jadwiga

2 komentarze:

  1. Wspaniałe działania Jadziu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło Cię widzieć Jadziu uśmiechniętą. Nie przestajesz zaskakiwać, masz bardzo wiele talentów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...