sobota, 10 sierpnia 2024

3152/ Z Torquay Harbour do Londynu...

 Z uroczego zakątka Torquaj Wielkiej Brytanii leżącego na Półwyspie Południowo- Zachodnim nad kanałem La Manche na północnym brzegu Zatoki Tor, do Londynu i bynajmniej nie jachtem, a być może drogą powietrzną- tego nie wiem, bowiem sama miejscowość nie posiada portu lotniczego. Tymczasem jednak skupmy się na ułożonych w dwa dni puzzlach przedstawiających jeden z piękniejszych londyńskich mostów Tower Bridge 😉 I pomyśleć, że jedenaście lat temu spacerowałam po nim i to wieczorową porą 😍



Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...