niedziela, 11 sierpnia 2024

3153/ Z Londynu do Holandii...

 Z Londynu drogą powietrzną do Holandii, do krainy wiatraków Kinderdijk W przypadku tych puzzli nie bawiłam się w ich segregowanie gdyż ich 2/3 to i tak tło w jednym niemal kolorze. Zatem zaczęłam od grafiki i potem dopiero układałam niebo i wodę 😉 Te puzzle zajęły mi dwa dni...






Ps. Ale jak to się stało, że nie zrobiłam zdjęcia ułożonych puzzli, nie mam bladego pojęcia. Zatem gdyby nie filmiki (nakręciłam trzy), można by poddać w wątpliwość ich ułożenia 😐 
Jadwiga

1 komentarz:

  1. Szacunek Jadziu, ja nie dałabym rady. Podziwiam Twoje umiejętności. Ślę moc serdeczności na nowy tydzień.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...