poniedziałek, 8 kwietnia 2013

403/ Wyniki candy... :)

O północy zakończyło się moje urodzinowe candy 
-zdradzę, że tą okrągłą sumką była sześćdziesiątka :) 
Była- bowiem rodzina nie pozwala mi ich odczuć;ani przyjaciele...
 no i to, co robię oddala myśli o tym, ile mam lat. 
Jak mówiłam- wsparciem jest rodzina i przyjaciele, 
a także Wy Wszyscy, którzy tu, na blogu, doceniacie moją "twórczość" 
Pozdrawiam Wszystkich ciepło, a w szczególności zaś Edytę z Kubkiem Kawy 
do której poleci niespodzianka za Jej wielkie serce... :)
Serdecznie dziękuję za życzenia, pełne ciepłych słów i uznania :)
Losowanie odbyło się w spartańskich warunkach, które obfociłam.
W losowaniu brały udział wszystkie 73 osoby, które pozostawiły
ślad swojej obecności pod postem traktującym o candy. :)
Ja również starałam się odwiedzić każdą z Was, dołączając jednocześnie
do obserwatorów Waszych blogów. Jestem zachwycona Waszymi pracami,
i na pewno będę odwiedzać Was niejednokrotnie :)
By nie przedłużać, poniżej "raport" z losowania :)  
Wpierw spisałam Wasze podpisy...


...następnie pocięłam w paseczki i...


...poskładałam je na czworo...


...wrzuciłam losy do miski i...

 

A oto ten szczęśliwy los :)


GRATULUJĘ! 
Iliana- proszę o kontakt meilowy: jadwigakluczynska@o2.pl  
 Proszę też o kontakt Edytę z Kubkiem Kawy
 (pozwoliłam Was sobie podlinkować)

A na zakończenie proszę o poczęstowanie się tortem urodzinowym
- zapewniam, że jest pyszny :)

 

19 komentarzy:

  1. gratuluję,dziękuję za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ,i dziękuję za torcik .... już parzę sobie kawkę i za zdrowie solenizantki

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie naj na te "naste" urodzinki :) i gratuluję zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje ... a torcik pzrecudny wszytkiego naj pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla dziewczyn i dziekuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje !!!
    Tortem się chętnie poczęstuję wirtualnym, bo realnego mi nie wolno.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :)
    Torcikiem oczywiście się poczęstowałam. Pyszny

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję:) A tort rzeczywiście smakowity - z chęcią się poczęstuję:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wygranym i i dziękuję za wspaniała zabawę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję bardzo! Nie mogę uwierzyć, że wygrałam i przeoczyłam ten post :-). Cała ja...
    Wysłałam już maila. Dziękuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdecznie gratuluję wygranej Wylosowanej :-)
    Jej! To mało powiedziane. JEJ! Miałam dziś dość ciężki dzień, teraz nocą zaglądam sobie do Ciebie a tu ... taka miła niespodzianka! Choć smutno mi, oj smutno, że nie udało mi się z Twoimi słodyczami to jednak tak ogromnie mnie zaskoczyłaś z gratisowym gratisem :-) dla mnie:-) Nie wiem czym sobie zasłużyłam??? Ja tylko powiedziałam to o czym na pewno dobrze wiesz :-)))) Trzymaj się ciepło.
    Hmmm... Właśnie sobie pomyślałam, że to niekulturalnie, że ja tak bez "Pani", przepraszam. Coś czuję jednak, że byłoby Ci przykro gdybym zaczęła paniować:-) A może ...
    I oczywiście jeszcze raz sto lat życzę!!! Co najmniej!!!!!
    I już się melduję mailowo.
    Ed.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla dziewczyn:) Piękny torcik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zabawę i co najmniej kolejnych 60-ciu latek życzę :)
    Torcik pycha! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zwyciężczyni i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...