piątek, 17 listopada 2023

3054/ Bydgoszcz stroi się...

 ...jak co roku o tej porze. Przechodząc przez Stare Miasto do Biblioteki na zajęcia Seniorów, pstryknęłam parę zdjęć z prac nad upiększaniem tej części miasta. Zatem bez zbytniego rozpisywania się...




Mostową niegdyś jeździł tramwaj- pamiętam, bo korzystałam z niego. Pozostał fragment torów ku pamięci Bydgoszczanom 😊

Staromiejskie gołębie nie mogąc znaleźć sobie miejsca, bowiem prace trwają na całej ich codziennej przestrzeni, okrążają owe miejsce w obawie, że je utracą. I chwilowo zapewne tak będzie, gdyż cała przestrzeń zostanie zagospodarowana i będą "przeganiane" krokami przechodniów. A choinka zapewne w najbliższych godzinach nabierze pięknego blasku świątecznego.


Trwa ozdabianie kramów świątecznych. Zapewne też są już wydzierżawione.
I tak kątem oka zauważyłam "demolkę" bruku zabytkowej uliczki Starego Miasta; Zaułka. Wprawdzie Metropolia Bydgoska wspomina o trwających pracach nad przebudową ulic na Starym Mieście, ale po takim widoku mam wątpliwości, czy ów bruk wróci na swoje miejsce. A widok był taki, że spychacz zrywał bruk z warstwą ziemi pod nim. Nie wyglądało to na odzyskiwanie bruku. Mam obawy, czy ów nie zastąpią wstrętnymi płytami chińskimi, jak to stało się ze Starym Rynkiem, 😡 albo nie daj Boże, asfaltem. 😕

I takie dwa szybie zdjątka w pośpiechu na tramwaj w drodze powrotnej z zajęć.


Jadwiga

4 komentarze:

  1. W Katowicach też już ruszył jarmark bożonarodzeniowy. Muszę się na niego wybrać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie to wygląda, tak kolor ch,owo, pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie wiem, czy Słupsk się dekoruje, nie zwróciłam uwagi.
    Tramwaje u nas nie już nie jeżdżą, ale mamy kawałek torów i tramwaj na nich :-)
    miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie tam u Was.
    <3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...