wtorek, 14 listopada 2023

3053/ Wonderful Christmas...

 Zeszło sporo czasu zanim pociachałam tegoroczne papiery świąteczne od Lemoncraft: Wonderful Christmas. Od kiedy je dostałam od Ani, wiedziałam, że powstaną albumy, bowiem kartek świątecznych zostało mi sporo z lat poprzednich, a postanowiłam nie produkować ich więcej "do szuflady". Zatem przedstawiam najnowsze moje dzieło zawarte w albumie świątecznym. W tym albumie zastosowałam nietradycyjne łączenie stron z grzbietem wykonanym szydełkiem z wełny w bazowym kolorze kolekcji. Po jego wykonaniu, stwierdziłam, że takie łączenie nie przypadło mi do gustu. Natomiast niewątpliwie wełna i szydełko pójdzie niejednokrotnie w ruch przy tworzeniu albumów. Zatem zapraszam...
















Jadwiga

4 komentarze:

  1. Podziwiam Cię Jadziu nieustannie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez zbędnych słów - Ty wiesz, że Twoje albumy kocham najbardziej.
    <3
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i oryginalne albumy! Nie sposób się w nich nie zakochać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...