środa, 21 sierpnia 2013

521/ Kim jestem?...

Art-journalowy wpis wyzwaniowy  na Scrapki-wyzwaniowo,
na swój temat, czyli: "Kim jestem"...
Temat niezwykły, bowiem najbardziej intrygującą osobą 
dla nas samych, jesteśmy właśnie my sami...
No cóż...
-są rzeczy, miejsca, uczucia, które można do czegoś przyrównać,
które dają się opisać.
Są i takie, których nie sposób zdefiniować- nieporównywalne
-jak piękno...
Kim więc jestem?...
Jestem na pewno marzycielką,
niepoprawną optymistką,
kocham Boga i ludzi,
czasem dwoję się i troję,
uwielbiam dłuuugie spacery,
spotkania z naturą...
A najważniejsze- dużo jest we mnie z dziecka :)


A wszystko to "dzieje się" w moim art-journal'u




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3156/ Z potrzeby...

  Potrzebowałam szorstkiego wałeczka do rozmasowywania bolącego bicepsa, a ponieważ nie chciało mi się wędrować do sklepu medycznego, postan...