sobota, 18 stycznia 2014

736/ Moja szarpanina...

Pracę wykonałam na wyzwanie w Namaste
Musiałam się trochę poszarpać z papierami, z której to szarpaniny wyszłam bez szwanku.
Nie mogę jednak o tym powiedzieć wobec papierów, które nie miały szans wpadłszy w moje dłonie.
Lecz to gdybym ja wpadła w rączki silniejszego, byłoby ze mną krucho ;) Dobrze więc, że to tylko zabawa z papierem :) Oto efekt tej szarpaniny, który łączę z liftem przepięknej kartki Primi
wybranej przez Kobens, by wziąć udział w zabawie w Art-Piaskownicy   :)



http://www.swiatnamaste.blogspot.com/2014/01/13-wyzwanie-poszarpane.html

http://art-piaskownica.blogspot.com/2014/01/styczniowy-cardlift.html

Jadwiga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za wszelkie komentarze serdecznie dziękuję- szczególnie za te z cennymi uwagami... :) Dziękuję za Waszą obecność, za życzliwość i przyjaźń, która się rodzi z małych gestów- każdy bowiem z Was jest dla mnie wyjątkowy i cenny, który "kładzie" ślad na to, co robię, a co za tym idzie- na moją historię... :) Rozgość się zatem, miły gościu na moim blogu i zostań tu na dłużej :)

3158/ Nowe początki...

  No to powolutku zaczynam cięcie. A zaczynam od Old Marina od ScrapBoys mini albumikiem. Wycinanie elementów poszło całkiem dobrze. Baza ...